niedziela, 24 lipca 2011

Po przerwie

trochę mnie nie było; po pierwsze brak weny, a po drugie wakacje i wczasy :)

dziś przychodzę z kilkoma zaległymi pracami

Zrobiłam 2 prace na kolejny konkurs z nagrodą i od razu się chwalę, że tą pierwszą “wywalczyłam” zwycięstwo :)

W tym miesiącu w skrapie należało użyć:
1. napis w jezyku polskim minimum 3 literki,
2. w skrapku maja byc 2 rozne zdjecia w kolorze
3. skrapek ma sie kojarzyc sie z wakacjami bezposrednio lub posrednio (albo przez wyglad, albo przez zdjecie, albo wa)
4. tlo skrapka ma byc cieniowane (cos na zasadzie przechodzenia kolorow jak np w teczy, ale moze byc np z zielonego do zoltego itd)

konkurs z nagroda5c

credits:

inspiracja Monic_love klik

ramka,zdjęcie ,ciemne tło moje

tło kolorowe zest.MAY

czcionka bed time stories

siatka zest. call of the sea by Nini-lolo

kwiaty zest. im_like_bird

konkurs z nagroda5bcredits:

zdjęcia moje

tło i dodatki JPo

czcionka Jellyka BeesAntique Handwriting

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz