sobota, 4 czerwca 2011

inspiracje i wyzwania

ostatnio zainspirowała mnie galeria prac nininano

ukręciłam dwa nowe scrapki ,lifty, w tym jeden na wyzwanie

ale mam jeszcze na oku kilka prac jej autorstwa :), więc to jeszcze nie koniec :)

wyzwanie z niespodzianką

wg zasad:

1.Scrap ma być na białym lub bardzo jasnym tle
2.Należy użyć WA w języku polskim, napisanego co najmniej dwoma .różnymi krojami czcionek, w tym czcionką maszynową
3.W skrapie trzeba użyć maski o nieregularnych krawędziach
4.Inspiracją ma być galeria prac nininano

wyzwanie z niespodzianka czerwiec2011credits:

lift pracy nininano klik
maska by FanetteDesigns
czcionki Monotype Corsiva i Maszyna Royal Light
motylki tubki PSP
reszta moja

wspomnienie lata

lift nininanocredits:

lift pracy nininano klik

kwietki tubki PSP

czcionka maszyna AEG i All Over Again

reszta moja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz